Reklama w Google Ads

Proponujemy Państwu bardzo skuteczne formy reklamy w Google Ads.

Linki sponsorowane

Linki sponsorowane oraz program Google Ads jest to najszybsza forma dotarcia do potencjalnych klientów, uruchomienie kampanii może nastąpić w przeciągu kilkunastu godzin.

Linki sponsorowane bardzo precyzyjnie kierowane są dla osób które szukają Państwa usług oraz produktów. Google Ads oferuje bardzo duże możliwości w kierowaniu reklam do odpowiednich użytkowników (np.: można określić obszar geograficzny w którym dana reklama ma się wyświetlać). W dowolnym momencie można również zawiesić wyświetlanie się reklamy np.: w godzinach wieczornych w których mało osób korzysta z Internetu.

Działanie linków sponsorowanych jest bardzo proste, jest to po prostu zwykły tekst reklamowy z zamieszczonym linkiem prowadzącym do Państwa serwisu. Tekst reklamowy wyświetlany jest na górze oraz po prawej stronie naturalnych wyników wyszukiwania. Państwa reklama wyświetlana jest w momencie gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę Google odpowiednie słowa kluczowe, słowa kluczowe powodujące wyświetlanie się reklamy również można ustalić.

Płatność za reklamę linków sponsorowanych dokonywana jest na podstawie kliknięć. Dzięki takiemu sposobowi rozliczeń reklama w Google AdWords jest bardzo elastyczna i umożliwia dowolne sterownie wydatkami przeznaczonymi na reklamę. Płatność za kliknięcia sprawia, iż płacimy jedynie za tych użytkowników którzy faktycznie są zainteresowani produktami oraz usługami.

Reklama remarketingowa

Jest to jedna z najtańszych form reklamy. Cechuje ją ponowne dotarcie do odbiorców reklam mających kontakt z naszą stroną internetową.

Uruchomienie tej kampanii często nie jest możliwe w sytuacjach gdy mamy do czynienia z bardzo małą liczbą wejść na stronę. Kampanię taką należy wspomagać przeważnie inną kampanią np linków sponsorowanych czy reklamą na portalu Facebook.

Reklama jest polecana dla firm, którym zależy na zwiększaniu świadomości/rozpoznawalności marki. Skuteczność tego typu działań przy zastosowaniu tej formy reklamy jest bardzo wysoka. Z pewnością zwiększa sprzedaż w dłuższym terminie oraz powoduje, że klienci, którzy dłużej się zastanawiali nad decyzją zakupową wracają na naszą stronę.

Dużo możliwości

Reklamy w Google Ads cechuje dużo możliwości ustawień. Mamy możliwości geotargetowania (kierowania reklam na wybrane obszary), oraz do wybranych grup odbiorców. Algorytmy Google mogą nam też pomóc dobierać odbiorców automatycznie.